با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 229
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1611
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
1
عضویت
7 /9 /1397


امروزه داشتن وب‌ سایت برای هر کسب‌ و ‌کاری لازم و ضروری است. سرعت پیشرفت تکنولوژی آن ‌قدر زیاد است که اگر دیر بجنبیم و در بازار دیجیتال حضور نداشته باشیم؛ ممکن است تا چند سال دیگر اثری از کسب وکار ما وجود نداشته باشد.
بیل گیتس می‌گوید: " اگر کسب و کار شما در اینترنت نیست، پس به زودی از صحنۀ کسب و کار محو خواهید شد! "
در حال حاضر بازاریابی اینترنتی بهترین و پربازده‌ترین راه برای رشد کسب‌ و کار است و برای این‌ که بتوانید از ظرفیت بالای بازاریابی اینترنتی در کسب ‌و کارتان استفاده کنید؛ لازم است که یک سایت داشته باشید. و مخاطبان خود را با طراحی وب سایت حرفه ای و ارائه پیشنهادات متنوع تحت تاثیر قرار دهید.
مهمترین نکته در ظاهر وب سایت شما، صفحه ی اول وب سایت است. همه ی کاری که باید انجام دهید این است که، عناصری مورد نظرتان را به بهترین نحو انتخاب و کنار هم ترکیب کنید.

سه معیار اصلی را برای طراحی وب سایت حرفه ای فراموش نکنید:
زیبایی
عملکرد مناسب
قابلیت استفاده
همه ی این عناصر با هم و به طور یکپارچه، روی افزایش تاثیر وب سایت شما بر مخاطب تاثیرگذار خواهد بود.


یکی از بهترین تکنیک هایی که یک طراح سایت به آن مجهز است، استفاده ی هنرمندانه از عکس ها و نوشتن هوشمندانه ی پیام ها است. اما همین ابزار می تواند یکی از سخت ترین قسمت ها برای موفقیت در طراحی سایت و انتقال درست مفاهیم به مخاطب وب سایت باشد.
قبل از هر چیز شما باید عکس مناسب داشته باشید که چشم انداز خوبی برای تایپوگرافی دارا باشد و دقیقا بدانید چه چیزی می خواهید به عکس اضافه کنید.
اگر آماده اید با این چالش روبرو شوید ما در اینجا 10 نکته برای بهترین طراحی سایت آورده ایم.
هماهنگی ظاهری عکس و متن





رمز موفقیت یک متن، خوانا بودن آن است. مطمئن شوید که رنگ متن به اندازه کافی با رنگ عکس تفاوت دارد و به خوبی دیده می شود. اگر عکس شما پس زمینه ی تیره داشته باشد، باید رنگ متن را سفید (یا رنگی روشن) انتخاب کنید و برعکس اگر تصویر مورد نظرتان تیره است برای رنگ متن های خود به سراغ رنگ های روشن و شفاف بروید.
توجه به سایز فونت هم نکته ی مهم دوم است. با ایجاد هماهنگی بین نوشته ها و عکس، زیبایی را در طراحی وب سایت خلق کنید. برای مثال در عکس بالا، تصویر پررنگ و بزرگ است در حالی که نوشته ها ریز و روشن هستند. عناصر موجود در یک عکس باید با هم متفاوت و در عین حال هماهنگ باشد.

هماهنگی مفهوم عکس و متن

شما فرصت کمی دارید تا پیغامتان را به گوش مخاطب برسانید. امروزه مردم برای آشنایی با شما، حاضر نیستند یک ویدئوی یک ساعته ببینند یا چندین صفحه در مورد شما مطالعه کنند. همین مساله، کار شما را سخت و در بعضی موارد محدود می کند. همه ی چیزی که در اختیار دارید یک عکس ساده و عبارات کوتاه و ساده است. کار اصلی را خلاقیت شما انجام می دهد.
چهارشنبه 07 آذر 1397 - 10:47
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::