حتی اگر شما طراحی را برای یک مغازهشیرینی فروشی کوچک در انتهای خیابان انجام می دهید، سعی کنید به خوبی کار
خود را در معرض نمایش بگذارید. با این روش، شما کارهایی را انجام می دهید
که برای نام بردن از آن ها در نمونه کارتان افتخار می کنید. شما هرگز نمی
دانید که کوچک ترین و جزئی ترین کارهای تان نیز می تواند روی تصمیم گیری
برند های مشهور و بزرگ تاثیر گذار باشد.
زمانی که درباره نمونه
کارها صحبت می کنیم، نباید به این فکر بی افتید که هر بخش از پروژه و کاری
که انجام داده اید را باید نشان دهید.
در طراحی سایت برخی کارها و پروژه ها را به صورت رایگان انجام دهید.
هر
کسی موارد رایگان را دوست دارد. و شما زمانی که دریابید که برند های اصلی
از مشاهده کارهای رایگانی که انجام داده اید بسیار جذب شما می شوند، متعجب
خواهید شد. اگر یک طراح وب سایت می باشید، ارائه رایگان مجموعه آیکون و یا
یک جفت الگوی PSD می تواند شما را در نظر برند های بزرگ، برجسته نمایان
سازد. اگر شما سرویس های بازاریابی را ارائه می دهید، می توانید کتاب های
الکترونیکی را به صورت رایگان عرضه بدارید. هر سرویسی که ارائه می کنید
فرقی ندارد، شما باید به ساخت مواردی به صورت رایگان فکر کنید که خیلی وقت
تان را نمی گیرد ولی برای مخاطبان و کسانی که از آن ها استفاده می کنند،
بسیار ارزشمند و مفید می باشد
برای طراحی سایت در میان رقیبان تان پایدار وبرجسته باشید.
به
یاد داشته باشید که برند های بزرگ با طراحان وب سایت مستقل بسیاری صحبت می
کنند و آن ها ایمیل های بسیاری را به صورت روزانه از این بابت دریافت می
نمایند. شما نیاز دارید تا اطیمنان حاصل نمایید که در میان رقیبان خود
ممتاز و برجسته دیده می شوید. یک راه برای این کار این است که از روش
مناسبی به کار بگیرید. زمانی که متوجه می شوید که برند های بزرگ به دنبال
یک طراح مستقل می باشند، به جای این که به آن ها ایمیل دهید و نمونه کار
خود را کپی و پیست کنید و به برای آن ها ارسال کنید، مستقیم به دفتر کاری
آن ها بروید و کتابچه چاپی نمونه کارتان را به آن ها ارائه دهید. شاید
پرینت و موارد چاپی به نظر هنر قدیمی باشد، اما اینکه این روز ها از این
هنر خیلی استفاده نمی شود، می تواند یک پوئن مثبت برای شما باشد تا در میان
رقیبان تان متفاوت دیده شوید.
طراحان مستقل برای شرکت های طراحی سایت
در
بیشتر شرایط، برند های بزرگ مایل می باشند بیشتر با شرکت های طراحی کار
کنند تا با افراد مستقل. دلیل این امر می باشد که آن ها می خواهند از مزایا
کار گروهی بهره ببرند. خیلی از پروژه های بزرگ یک شرکت طراحی وب سایت به
طراحان مستقل در منزل واگذار می شود، از این رو سعی کنید که با شرکت های
طراحی دیجیتالی بسیاری کار کنید تا به این صورت در انجام پروژه های شان
سهیم شوید و بتوانید نظر برند های بزرگ را جلب نمایید.
شما می
توانید به متد های جلب نظر برند های بزرگ که در بالا به آن اشاره شد، نیز
دوباره روی آورید. یک لباس رسمی و شیک بپوشید، نمونه کار عالی و چشمگیری را
برای خود بسازید و مستقیم به دفتر کاری شان بروید. این روش بهتر از ارسال
ایمیل در صندوق ورودی شان می باشد و تاثیر بسیار بیشتری در بر دارد.
در
کنار این مورد، باید به دنبال استدیو و یا شرکت های طراحی دیجیتالی در
کشور خود باشید (بله کشور نه منطقه خود؛ زیرا حداقل چند نفری از راه دور
تمایل دارند تا با شما کار کنند) و برای آن ها یک ایمیل ارسال کنید. سعی
نکنید که به یک ایمیل کلی و عمومی بسنده کنید و آن را برای 50 شرکت طراحی
به صورت مشابه ارسال نمایید- شما از این روش هیچ نتیجه ای را به دست نمی
آورید.
به جای این مورد، شرکت های طراحی دیجیتالی را که به نظر می
رسد با برند های بزرگ کار می کنند را انتخاب کنید و برای آن ها یک ایمیل
شگفت انگیز و مناسبی را بنویسید. زمانی که این شرکت ها شما را پذیرفتند، از
نام شما نیز در پروژه های تیمی خود اسم می آورند و این مورد به نفع شما می
باشد. به گونه ای خود را برای این شرکت ها نمایان سازید که آن ها گمان
کنند که اگر با شما کار نکنند، موقعیت بسیار خوبی را از دست می دهند. به آن
ها متذکر شوید که چگونه می توانند با سرویس هایی که ارائه می دهید و تجربه
هایی که در اختیار دارید، بر ارزش تجارت شان بی افزایید. اگر زمان کافی
دارید و موافق می باشید، سعی کنید به صورت مستقیم این سرویس های خود را به
آن ها نشان دهید.
برای مثال، اگر شما یک طراح وب سایت می باشید، یک
بخش از وب سایت آن ها را دوباره طراحی کنید و توضیح دهید که چگونه طراحی
مجدد شما می تواند سایت شان را بهبود دهد. اگر یک بازاریاب می باشید، از
هوش خود بهره بگیرید و به آن ها بگوید که رقیبان شان چه کارهایی انجام می
دهند و چه کمبود هایی نسبت به رقیبان خود دارند. بعد از این که ایمیلی را
به آن ها ارسال نمودید، اگر پاسخی را دریافت نکردید، از این که پیگیر شوید
تا اطمینان حاصل نماید که ایمیل تان در میان انبوه ایمیل هایی که آن ها
دریافت می کنند گم نشده است، نترسید. شاید به این ترتیب اندکی از زمان تان
گرفته شود، اما به یاد داشته باشید که اگر حتی نظر یک برند بزرگ را بتوانید
جلب کنید، به راحتی می توانید برند های مشهور دیگر را نسبت به خود متوجه و
آگاه سازید.