تبلیغات در اینترنتclose
با مشتریان طراحی سایت خود بیش از پیش آشنا شوید
با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 19
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1278
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
57
عضویت
25 /5 /1396
بسیاری از شرکت های طراحی سایت
که اول کار خود هستند ، فکر میکنند با طراحی سایت مشتری کارشان تمام میشود
و دیگر کاری بامشتری ندارند . همین اشتباه کافیست تا برای همیشه مشتریان
خود را ازدست بدهند . پس این مقاله را ازدست ندهید .



تشکز از مشتریان طراحی سایت را فراموش نکنید

در این جا یک شیوه هست: پیام تشکر بعد از همه سفارش کالاها مشتری ها.
اگر اشخاصی از کارت اعتباری خود در طراحی سایت شما استفاده نمایند، نظیر یک
فرصت برای افزایش فروش کالاها تان است. فرمول قدیمی در بازاریابی RFM یعنی
نوآوری، تکرار و درآمد زایی است.

برای مثال، صفحه تشکر ما برای مشتریهای به این ترتیب است که اگر از پیش
نیز از سایت ما خریدهایی را انجام داده باشند، تخفیف 200 دلاری دریافت
خواهند کرد. این پیام تنها پاراگراف های کمی را از آن خود می نماید و سبب
می شود تا مخاطبان به خرید طراحی سایت های بیشتری تمایل پیدا نمایند.

این مورد قادر است برای همه کالاها یک طراحی سایت صدق نماید. برای مثال،
اگر سفارش شما در طراحی سایت VISTA PRINTERکمتر از 10 دقیقه طول بکشد،
تخفیفاتی برای ایجاد کارت بیزنس به شما ارائه می دهند.

اگر کالای ندارید تا در طراحی سایت خود به فروش برسانید، مشکل ندارد. صفحه تشکر قادر است برای خدمات شما نیز به کار رود.



یادآوری مجدد طراحی سایت برای مشتریان

مورد دیگر این است به مشتری ها، کسب و کار خود را یادآوری نمایید. هر
کسی دوست دارد در زمان تولدش و یا سال نو، پیام های تبریکی را دریافت
نماید. شما هم نبایست از این امر مستثنی باشید. شاید تنها کسانی که تولد یک
فرد را تبریک بگوید، همسر، پدر و مادر و دوستان او است. اما هنگامی که کسب
و کار شما در این مناسبت ها به اشخاص پیام تبریک بفرستد، در خاطر آن ها می
ماند.

شما قادر هستید تاریخ تولد مشتریهای فروشگاه ساز خود را دریافت نمایید
تا در آن روز سورپرایزی را برای شان مهیا نمایید و یا تخفیف ویژه ای به آن
ها بدهید.

من در نخستین هر ماه، تاریخ تولد مشتری های خود را در آن ماه فهرست می
کنم و به ترتیب برای آن ها پیام تبریک و یا تخفیفات شگفت انگیزی را می
فرستم.

مشتریهای همواره بایست بعد از انجام سفارشاتی در سایت منتظر موردهای
شگفت انگیزی از جانب شما باشند. توجه به رویدادهای پراهمیت سال نیز قادر
است در این زمینه خیلی به شما کمک نماید. نظیر کریسمس، جشن شکرگزاری و
غیره. همه این رویدادها در سال برای اکثریت افراد جذابیت دارد و بیشتر
تمایل دارند تا خرید هایی را در طراحی سایت ها انجام دهند.

همه موردهایی که ذکر شد سبب می شود تا نام کسب و کار خود را در ذهن
مشتریهای خود ثبت نمایید و سود بیشتری در این راه به دست آورید و یا به
عبارت دیگر درآمد بیشتری کسب نمایید.
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 09:50
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::