تبلیغات در اینترنتclose
نقشه حرارتی و تاثیر آن در سئو
با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 147
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1256
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
1
عضویت
7 /11 /1396


هیت مپ و نقشه حرارتی در واقع تصاویر و داده های گرافیکی میباشد که کنترل رفتار کاربران را در صفحات یک سایت دنبال میکند . با ما همراه باشید .

مقدمه در هیت مپ
نقشه حرارتی یا هیت مپ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

نقشه حرارتی در واقع تصاویر و داده های گرافیکی میباشد که کنترل رفتار کاربران را در صفحات یک سایت دنبال میکند . در واقع این دنبال کردن رفتار کاربران به وسیله چشم انجام نمیشود بلکه به وسیله رفتار موس در صفحه دسکتاپ انجام میشود که بدین بصورت به شما اطلاع میدهد که رفتار کاربران در قبال سایت شما به چه گونه بوده است . این را اشاره کنیم که آمارهای خروجی از نقشه حرارتی بصورت دقیق و ۱۰۰ درصد نمیباشد اما به شما کمک میکند که بفهمید کدام بخش های سایتتان باید بهبود بیابند و یا ویرایش شوند تا دارای بیشترین میزان نرخ تبدیل و واکنش کاربران شود .

یکی از دلایل پرداختن به موضوع نقشه حرارتی در مقالات سئو سایت در واقع به سئو داخلی برمیگردد زیرا یکی از فاکتورهای موثر در آن است که بر حسب آزمون و خطاهای بسیار در سایت ها و پروژه های مختلف انجام شده به دست آمده است که تصمیم گرفتیم در قالب یک مقاله سئو در اختیار کاربران سایت انتایم سئو قرار دهیم . استفاده از انکر تکست های متناسب با توجه به نقشه حرارتی سایت در بخش های مختلف وب سایت و استفاده آن در هدر ، سایدبار ، فوتر و … بصورت هوشمندانه باعث میگردد تا به نوعی اهمیت صفحات موجود با توجه به میزان کلیک های بیشتر نزد گوگل مورد الویت قرار گیرد .

نکته مهم در هیت مپ
به هر میزان اطلاعاتی در سئو قالب که از نقشه های حرارتی دریافت می کنید بهتر است با اطلاعات جمع آوری شده از Google Analytics مورد مطالعه قرار گیرند تا با کمک تحلیلگرهای حرارتی اطلاعات کیفی بیشتری بدست آورید که بتوانید جزئیات را اندازه گیری کنید که متوجه شوید چگونه کاربران سئو درون صفحه با صفحه خود ارتباط برقرار می کنند که میتواند گامی بلند در مباحث داخلی سئو و بهینه سازی سایت باشد .

مواردی که نقشه حرارتی یا هیت مپ ( Heat Map ) به آن اشاره میکند بطور کلی عبارت است از :

– مناطقی از سایت که بیشترین کلیک را دریافت میکنند
– مناطقی از سایت که بیشترین حرکت موس در آنجا اعمال میشود
– بخش های خاصی از سایت که کاربران بیشترین تمرکز را بر روی آن دارند



در نقشه های حرارتی نقطه ها و ناحیه طیف های رنگی اصلی آبی ، سبز ، زرد و قرمز رنگی به طور معمول مشاهده میشود . ناحیه و نقاط قرمز رنگ در واقع به بیشترین میزان کلیک ها ، حرکت موس روی المان های سایت اشاره میکند و ناحیه و نقاط آبی رنگ برگیرنده بخش هایی است که کمترین میزان توجه را به خود جلب میکنند .

نقشه های حرارتی و نشان دادن قسمت های پر کلیک سایت
نقشه های حرارتی توسط جلوه های بصری و گرافیکی براحتی به شما نشان میدهد که کدام مناطق در صفحه شما بیشترین کلیک را دریافت میکنند و در واقع علاقه مخاطبان مورد نظرتان چیست . این به این معنی است که شما می توانید بدانید که چه محتوایی ، خدماتی یا محصول ، برای بازدیدکنندگان شما واقعا مورد توجه در سئو قالب بلاگفا قرار میگیرد .

نقشه های حرارتی و نشان دادن قسمت کمتر مورد استقبال قرارگرفته شده بازدیدکنندگان سایت
نقشه حرارتی یا هیت مپ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

نقشه حرارتی با کمک تصاویر واضح و رنگی از بخش های مختلف وب سایت این امکان را به شما میدهد که متوجه شوید کدام قسمت از وب سایتتان کمتر مورد توجه کاربران قرار میگیرد تا بتوانید برای حل این مشکل باید اقدام کنید و یا بر روی بخش های دیگری از سایت برای تاثیر گرفتن از مخاطبین سرمایه گذاری کنید .

نقشه های حرارتی فرصتی مناسب برای جلب توجه اطلاعات
توسط نقشه حرارتی میتوانید متوجه شوید کدام بخش از وب سایت مورد توجه بیشتر کاربران قرار میگیرد تا با تمرکز بر روی عناصر ، نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را بالا برده و بتوانید از این وضعیت به نفع خود استفاده کنید .

نقشه های حرارتی و یاد آوری با اهمیت بودن نقشه ناوبری سایت
ناوبری سایتتان باید ساده و روشن باشد، در واقع توسط نقشه های حرارتی پی خواهید برد که کدام مناطق از صفحات سایت مورد توجه بیشتری قرار میگرند که با انتخاب ناوبری مناسب و هوشمندانه تعاملات خود را با کاربران خود در صفحات مد نظر بهبود بخشید و از آن چیزی که هست بیشتر مورد تکرار قرار در سئو وب سایت صد درصد وبلاگ دهید .

نقشه های حرارتی و اثبات مهم بودن هدر سایت در تعامل با کاربر
سربرگ سایت یا ( هدر سایت ) درحال حاضر بخش مهمی ازجذب بازدیدکنندگان وب سایت و سئو صفحه اول گوگل را در نقشه های حرارتی به تشکیل میدهد که مشخص میکند هرچه جملات کوتاه تر و واضحتر در سرویس سئو صفحه اول گوگل باشد احتمال کلیک بیشتری دارد .
شنبه 07 بهمن 1396 - 19:43
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
1
عضویت
25 /2 /1398
پاسخ : 1 نقشه حرارتی و تاثیر آن در سئو
ممنون از سایت خوبتون
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 08:54
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
1
عضویت
5 /3 /1398
پاسخ : 2 نقشه حرارتی و تاثیر آن در سئو
سلام و خسته نیاشید ، ممنون از مطالب خوبتون
موفق باشین
یکشنبه 05 خرداد 1398 - 10:32
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::